?

Log in

Jul. 29th, 2004 @ 10:14 pm
No free pony rides, no basket of kittens
No Playdoh fun bags to reep for Christening
Little courts rainbows, Pegasus and Wizards
Just me shoving caine in the gash in your throat with the
premise
Middle of New York with a sack full of action
Cash with the school kids toke crack with magnums
Def Jukie, jet black, black lungs, black hoodie
Both crushin with a musket pressed to the musk of the budget
And I'm a must of the crunk shit
YOU GET DOWN
You don't know the meaning of dope anyhow
You probably think I'm a joke by now
But we got more clay and more coke then y'all
About this Entry
<3
gobblenswallow:
Jul. 28th, 2004 @ 02:33 pm
Pretty
About this Entry
jeremytheplaya:
Jul. 28th, 2004 @ 02:23 pm
There... I fixed it.
About this Entry
<3
gobblenswallow:
Jul. 27th, 2004 @ 11:26 am booty drop.
The community looks funny cause I was trying to figure out how to make it look pretty but than I got lazy. So one day I'll fix it, but I just don't know when. Oh well.
It's really ugly right now tho.
About this Entry
<3
gobblenswallow:
Jul. 21st, 2004 @ 12:04 pm
http://www.wisinfo.com/thereporter/news/archive/local_16969524.shtml
About this Entry
jeremytheplaya:
Jul. 18th, 2004 @ 06:52 pm
my pet!


<3
About this Entry
fallensanity:
Jul. 18th, 2004 @ 06:52 pm
my pet!


hehe i really was gunna name him carlos but i had to go with flame boy
amy you will laugh everytime you see this

<3
About this Entry
fallensanity:
Jul. 17th, 2004 @ 04:50 pm Vagina rhymes with Carolina =)
Mood: crazycrazy
How black is Laura really?


...about 45.
About this Entry
newest
goandsit:
Jul. 16th, 2004 @ 02:16 pm =) =) =)
Mood: excitedexcited
I hate it when Jon and co. talk shit about me when they hang out at his house.

They only go there because he can buy alcohol. Oh, and because he's so hott.

Yeah right! Haha!


HAHAHAHAHA
About this Entry
newest
goandsit:
Jul. 13th, 2004 @ 08:28 pm
Where's the party at?
About this Entry
&lt;3
gobblenswallow:
Jul. 13th, 2004 @ 04:12 pm
Check your e-mail laura and add me
About this Entry
jeremytheplaya:
Jul. 11th, 2004 @ 11:35 am
Mood: tiredtired
I got 99 problems, but a bitch ain't one.
About this Entry
&lt;3
gobblenswallow:
Jul. 12th, 2004 @ 07:01 am
pre·ten·tious  (pr-tnshs)
adj.
1 Claiming or demanding a position of distinction or merit, especially when unjustified.
2 Making or marked by an extravagant outward show; ostentatious. See Synonyms at showy.

In case anyone was wondering
About this Entry
jeremytheplaya: